Činnost Oddělení správy nemovitostí
Oddělení správy nemovitostí
Činnost oddělení na úseku správy nemovitostí
- správa bytových domů a domů určených jako nebytové prostory v majetku města
- zpracování harmonogram oprav, revizí pro bytové a nebytové objekty
- vedení evidence volných a obsazených nebytových prostor
- správa databáze bytových a nebytových prostor
- příprava nájemních smluv pro bytové prostory
- příprava nájemních smluv pro nebytové prostory a jejich předkládání městským orgánům ke schválení
- vedení evidence volných a obsazených bytových prostor
- příprava podkladů pro jednání a spolupráce s Bytovou komisí města
- vedení evidence nájemních smluv pro bytové a nebytové objekty, včetně zajištění podkladu pro finanční účtárnu
- odpovědnost za včasné úhrady nájemného a spolupráce při vymáhání pohledávek
- odpovědnost za provedení vyúčtování a jeho správnost v bytových a nebytových objektech
- spolupracuje s odděleními v rámci odboru majetku města, s Technickými službami a Odborem výstavby a regionálního rozvoje
- zpracování podkladů pro rozhodování městských orgánů v oblasti hospodaření a nakládání s nemovitostmi v majetku města; zabezpečení stanovisek odborných útvarů a jejich předkládání orgánům města s odpovědností za dodržování zákonnosti tohoto rozhodování
- sledování a odpovědnost za správný rozsah pronajímaných objektů a cen nájmů, v souladu s rozhodnutími městských orgánů a ujednáním nájemních smluv
- poskytování informací občanům a organizacím (zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím), v rozsahu své působnosti a v duchu ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
- vedení evidence klíčů od jednotlivých kanceláří MěÚ