město Nové Město nad Metují
Nové Město nad Metují

Zasedání Zastupitelstva města Nové Město nad Metují č. 11 bude zahájeno ve čtvrtek 25. dubna 2024 v 16.00 v Kině 70.

Provedení překopu či protlaku

Pravidla pro provádění překopů či protlaků

Provádění překopů či protlaků vyřizuje Odbor majetku města, Oddělení rozvoje města.

Kontaktní osoby (osoby pověřené městem k těmto úkonům)

Postup při vyřizování překopů či protlaků

  1. Podání Žádosti o povolení k provedení překopu či protlaku na místní komunikaci/ chodníku/zelené ploše, která je v majetku města.

  2. K této žádosti budou přiloženy následující přílohy:

  • Situační plánek se zákresem místa zásahu do předmětu nájmu obsahující:

  -  Parcelní čísla a čísla popisná
  -  Vyznačení místa zásahu
  -  Přibližné okótování místa zásahu

  • Fotodokumentaci předmětu nájmu před zahájením výkopových prací, která musí zachytit stávající stav pronajaté plochy.
  • U právnických osob i fyzických osob podnikajících kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo kopii živnostenského listu.
  • Za žadatele může provádět právní úkony pouze osoba uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku jako statutární zástupce nebo soba k tomuto účelu pověřená plnou mocí.
  1. Žádost se podává min. 10 pracovních dní před dnem zahájení výkopových prací na podatelnu MěÚ nebo pověřené osobě. V případě havárie v den započetí těchto prací.

  2. Na základě žádosti bude sepsána Nájemní smlouva (vzorová Nájemní smlouva ke stažení), která bude v případě zásahu do místní komunikace/ chodníku sloužit jako souhlas vlastníka k provedení výkopových prací pro žádosti Oddělení dopravy a silničního hospodářství (dále jen „ODSH“).

  3. Žadatel v případě provádění překopů či protlaků v místní komunikaci/chodníku podá na Oddělení dopravy a silničního hospodářství:

  a pokud situace vyžaduje, podá též:

  1. Žadatel je na základě Nájemní smlouvy povinen dodržovat pravidla v ní stanovená, zejména Podmínky pro provádění výkopových prací.

  2. V poslední den stanovený v Nájemní smlouvě vyzve žadatel oprávněnou osobu (Hana Ptáčková, Ing. Mach) k převzetí předmětu nájmu.

  3. Před předáním předmětu nájmu musí být zhotovena fotodokumentace předmětu nájmu, ze které bude znám stav dotčeného pozemku.

  4. O převzetí předmětu nájmu bude sepsán Předávací protokol.

  5. V případě jakékoliv změny v Nájemní smlouvě musí být sepsán dodatek, který bude podepsán oběma smluvními stranami.

 

Za správnost postupu odpovídá: Hana Ptáčková

Poslední aktualizace: 10.02.2017

 

Sociální sítě

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1
7
2
7
3
7
4
7
5
6
6
9
7
6
8
5
9
6
10
7
11
7
12
7
13
12
14
7
15
6
16
7
17
10
18
7
19
6
20
8
21
5
22
5
23
5
24
9
25
9
26
10
27
12
28
7
29
4
30
5
1
4
2
5
3
4
4
6
5
4

Mobilní aplikace

v_obraze

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Google play
App Store

Interaktivní mapa

Kliknutím do mapy otevřete mapový prohlížeč