Vyřizování žádostí na Registru vozidel
INFORMACE PRO OBČANY
Registr vozidel na Městském úřadě Nové Město nad Metují momentálně čelí velkému množství žádostí o registrace, dovozy a přepisy vozidel a další úkony. Během letních prázdnin a v kombinaci se sníženým počtem pracovníků může proto dojít k delším čekacím lhůtám.
Prosíme vás o trpělivost, a pokud je to možné, odložte prosím vyřízení žádostí, které nejsou akutní, na září.
Zároveň prosíme, abyste pro vyřízení vašich žádostí využili možnost domluvit si schůzku s pracovníky registru vozidel předem na tel. č. 603 520 954 - Havelková Pavlína, Bc., nebo 725 943 202 - Frödová Jana, DiS.
Úřední hodiny Registru vozidel:
• pondělí 8.00 - 17.00 úřední den
• úterý 7.30 - 12.00
• středa 8.00 - 17.00 úřední den
• čtvrtek 7.30 - 12.00
• pátek 7.30 - 14.00 **
**Registry vozidel a řidičů (průkazy) na oddělení dopravy a silničního hospodářství MěÚ jsou z organizačních důvodů každý pátek pro veřejnost uzavřeny. Neodkladné záležitosti lze vyřídit na základě objednávky předem.
Děkujeme za pochopení a vstřícnost.
Datum poslední aktualizace: 29. 7. 2024 14:02